مسیر یادگیری وردپرس از ابتدا راهنمای نقشه راه
افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 214
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 214
:: بازدید ماه : 286
:: بازدید سال : 2895
:: بازدید کلی : 5094
مسیر یادگیری وردپرس از ابتدا راهنمای نقشه راه

همچنین اگر میخواهید با استفاده از افزونه Yoast SEO کلمات کلیدی سایتتان را مدیریت کنید، گزینه تجزیه و تحیل کلمه کلیدی را فعال نمایید. جعبه متای Yoast SEO: همانطور که در پایان ویرایشگر هر پست و باکس مربوط به افزونه یوست را مشاهده میکنید، با غیرفعال کردن این گزینه مسیر یادگیری وردپرس میتوانید از نمایش آن جلوگیری نمایید.

پیشنهاد میشود علامت آن را فعال کنید، اگر غیرفعال باشد ممکن است گوگل با مطالب تکراری در سایت شما مواجه شود. source همانطور که در جریان هستید مدیریت محتوای وردپرس، بهصورت پیش فرض از تمام متا تگها پشتیبانی نمیکند. تمام این تنظیمات در متا تگهای سایت شما کاربرد دارند و گوگل از این اطلاعات برای نمایش در نتایج جستجوی خود استفاده میکند. مشخصات، تنظیمات و قسمتهای مختلف این افزونه را بهصورت خلاصه میتوانید در این قسمت مرور کنید.

دانشجویان پس از اتمام هرکدام از کلاس های طراحی وب سایت بلااستثنا قادر خواهند بود وب سایتی کامل راه اندازی کنند اما با این تفاوت که در دوره های پیشرفته تر وب سایتی حرفه ای تر خواهند داشت. به عنوان مثال یک سایت فروش آنلاین را در نظر بگیرید، زمانیکه مناسبتی پیشرو است (به عنوان مثال عید نوروز یا شب یلدا) صفحهای مختص آن رویداد که قالب آن از قالب اصلی وبسایت جدا است طراحی شده و تخفیفات مختص رویداد در این لندینگ پیج به کاربران نمایش داده میشود. افزودن پرونده چندرسانه ای: در این قسمت عکس یا فایل های مورد نظر خودتون رو آپلود میکنید.

این قالب چندین نسخه آزمایشی را ارائه مسیر یادگیری وردپرس می دهد که با در نظر گرفتن مشاغل و سبک های مختلف ساخته شده اند. در بخش “عنوان جداکننده” یا Title Separator میتوانیم حرف مورد نظر را برای جدا کردن عنوان سایت و عنوان صفحه انتخاب کنیم. در حالی که متاها در سئو سایت از اهمیت بسیار بالایی برخودار هستند.

در این تب میتوانید با اضافه کردن حسابهای کاربری شبکههای اجتماعی سایت خود، آنها را به موتورهای جستجو معرفی نمایید. دستاندرکاران: در این بخش با سازندگان افزونه یواست آشنا شوید. با این حال افراد مبتدی از این تاثیر شگرف بیاطلاع هستند و یا خیلی ساده به خاطر زحمات کمتر، از کنار این مسئله رد میشوند.

اکنون که از تاثیر شبکههای اجتماعی بر سایت خود مطلع شدهاید، به تنظیمات این قسمت از افزونه Yoast SEO میپردازیم. در این قسمت از آموزش Yoast SEO نگاهی کامل به تمام تنظیمات این افزونه برروی سایت وردپرسی شما میاندازیم و سعی میکنیم نحوه کار با آن را با جزئیات مورد بررسی قرار دهیم.

در دوره آموزش کامل کار با پنل مدیریت وردپرس مسیر یادگیری وردپرس از صفر اطلاعاتی که نیاز دارید بدانید تا نحوه نصب و اجرای وردپرس در ویندوز و همچنین هاست آنلاین و آموزش کار با تمام منوی ها و بخش های پنل وردپرس را با جزئیات یادمیگیرید. در هر صورت برای افزودن متا تگها به تمامی صفحات سایت خود از طریق منوی سمت راست از زیر شاخه سئو برروی منوی عنوان ها متاها کلیک نمایید. پیشنهاد میشود در این قسمت هیچ چیزی وارد نکنید و در صفحات، مطالب و رسانههای خود بهصورت دستی توضیحات داده را پر نمایید.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید مسیر یادگیری وردپرس است.


تعداد بازدید از این مطلب: 147
برچسب‌ها: افزونه وردپرس چیست,افزونه وردپرس زرین پال,افزونه وردپرس اینستاگرام,افزونه وردپرس ساخت تست شخصیت شناسی,افزونه وردپرس الوپیک,افزونه وردپرس رایگان,افزونه وردپرس اسکای روم skyroom wordpress plugin,افزونه وردپرس جلالی,افزونه وردپرس ارز دیجیتال,افزونه وردپرس اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس,افزونه وردپرس اندروید,افزونه وردپرس افزایش حجم آپلود,افزونه المنتور وردپرس,افزونه وردپرس برگزاری دوره های آموزشی,افزونه وردپرس برای اینستاگرام,افزونه وردپرس بانک ملت,افزونه وردپرس برای کروم,افزونه وردپرس بارگذاری صفحه لودر,افزونه وردپرس برای ووکامرس,افزونه وردپرس بازی,افزونه بزودی وردپرس,افزونه به وردپرس,افزونه بروزرسانی وردپرس,افزونه وردپرس پست,افزونه وردپرس پارسی,افزونه وردپرس پاپ اپ,افزونه وردپرس پرشین اسکریپت,افزونه وردپرس پیام رسان,افزونه پشتیبانی وردپرس,افزونه پادکست وردپرس,افزونه پرسشنامه وردپرس,افزونه وردپرس تسویه حساب اتوماتیک دکان,افزونه وردپرس تلگرام,افزونه وردپرس تیکت,افزونه وردپرس تاریخ شمسی,افزونه وردپرس تجارت الکترونیک پارسیان,افزونه تبلیغات وردپرس,افزونه تقویم وردپرس,افزونه تیپاکس وردپرس,افزونه وردپرس ثبت نام,ا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 11 / 5
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید